جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی
جالبترین ها

جالبترین ها

جالبترین مطالب علمی و عمومی

ساعت کاسیو نشان تروریست در امریکا

اگر این ساعت کاسیو را دارید از نظر ایالات متحده احتمالا تروریست هستید! به نقل از گاردین اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر از سال ها پیش به این ساعت کاسیو مدل F-91W علاقه خاصی دارید و هنوز هم نمی توانید از آن دل بکنید و ساعت دیگری برای خود بخرید باید به اطلاع شما برسانم که این ساعت اکنون به عنوان یکی از علائم افراد تروریست در ایالات متحده شناخته می شود!


 

ساعت کاسیو نشان تروریست در امریکا



بله! بر اساس اسناد جدیدی که در وب سایت افشاگر ویکی لیکس منتشر شده است دولت آمریکا بر اساس لیستی که از زندانیان گوانتانامو بدست آورده بر این باور است که تروریست ها از این ساعت ارزان و همیشه در دسترس برای ساخت بمب های ساعتی استفاده می کنند.

بر اساس این سند ساعت کاسیو مدل F-91W و رنگ نقره ای همین مدل از سوی نیروهای القاعده برای آموزش حرکات تروریستی استفاده شده و به داوطلبان این گروه تروریستی در اردوگاه افغانستان با این ساعت به صورت کامل برای تولید بمب های ساعتی آموزش داده می شود.


ساعت کاسیو نشان تروریست در امریکا


شرکت کاسیو این مدل ساعت را به وزن 20 گرم و عمر باطری 7 سال از سال 1991 به بازار عرضه کرده است و مطمئنا بسیاری از ما ایرانی ها از آن خاطره داریم.

در اینجا نمی توان در خصوص درستی باور دولت آمریکا در مورد این ساعت و مقابله با آن حرفی زد اما این ساعت چه در ایران و یا در سراسر جهان به صورت باورنکردنی به فروش رسیده و در دست مردم دیده می شود و مانند بسیاری از برندهای دیگر نمی توان استفاده از آن را لزوما به معنای نشانه تروریست بودن فرد توصیف کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
تیرباکس پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 10:52 http://tirbox.tk

میخوای بازدید وبلاگت چندبرابر بشه؟؟؟
فقط بیا "تیرباکس" عضو شو و لینکت و بذار بعد کد لینک باکسو بذار تو وبلاگت تا بعد از چند روز بازدید وبلاگت چندبرابر بشه

سارا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 19:30

جالب بود فرزاد جان. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد